Monday, April 19, 2010

The LXD - "Dünyadaki İlk Online Dans Macerası!"


LXD, uzun adıyla “The Legion of Extraordinary Dancers”ı ilk defa Oscar Ödülleri sırasında izledim. Oscar’a aday olmuş film müzikleriyle inanılmaz bir performans sergilemişlerdi. Nefesimi tutarak televizyona bakakaldım. Tekrar tekrar izlediğim Oscar performanslarındaki en çok sevdiğim bölümlerin Up ve Avatar film müzikleriyle olanlar olduğunu belirtmek istiyorum. Birbirlerinden farklı yetenekleri olan her biri farklı ülkeden gelmiş dansçılar birlikte inanılmaz bir uyum sergiliyorlar. The LXD'nin TED 2010 videosunda yönetmen ve yazar Jon M. Chu, internet çağının nasıl dansın gelişimini ve yayılmasını sağladığını anlatıyor, her bir dansçıyı sahneye davet ederek LXD'nin tanıtımını yapıyor ve dansçıların her birinin yeteneğini teker teker bize gösteriyor.

2010 yılında büyük bir projeye imza atıyorlar. “The World’s First Online Dance Adventure” olarak tanıttıkları proje sanırım seriler şeklinde izleyeceğimiz “Moments” isimli bir filmden oluşuyor. Film Jon M. Chu tarafından yönetilmiş ve yazılmış. Düşünsenize, kelimeler yok, kullanılan bir dil yok, sadece hareketler, ifadeler, müzik ve dans var. Digital olarak dünyadaki herkese, dil engeli olmadan kolayca ulaşabilecek bir hikaye. Filmin ön gösterimini bile çok duygusal ve heyecan verici buldum, kendisini çok merak ediyorum ve izlemek için sabırsızlanıyorum.

2 comments:

  1. wow!
    hakkaten etkileyici, ben de avatarla up ı çok beğendim, ama genel olarak show çok iyi...

    ReplyDelete